bella häääär!

2012-01-27 13:26:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


nu ska jag gå ner t bussen för att åka in t valbo och spendera resten av dagen med min saknade emelie.
igår somnade jag lite efter 4 på natten, så sköööönt att jag var tvungen att gå upp 6 då för att duscha, sov i 2 timmar,  det känns ju bra! faaast...
i skolan så var jag trött, haha... HAHA, på spanskan så fick jag, hanna, elin, ina, simon as mycket skäll, för vi satt å skratta å prata hela tiden så då kom våran lärare och bah: SÅ FORT SIMON KOM OCH SATTE SIG MED ER VID DET HÄR BORDER HAR NI ALLTID SUTTIT OCH PRATAT, NI SLÄPPER ALDRIG BLICKEN UR HONOM, SÅ VAD ÄRE SOM ÄR SÅ HÄRLIGT MED HONOM??! HAHAH, jag började ju såklart skratta, men vafan, har hon pms eller? :s
iaf, idag så ska jag inte t stallet, mamma ska mocka å så, hihi :D

glöm inte frågestunden!
2 bilder på mig och emelie!

Kommentarer

- Härligt :)

2012-01-28 14:22:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu