sårryyyy

2012-01-30 20:38:10 / 7 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej! Förlåt för min kassa uppdatering, men min dator e lite fuckedup och efter jag bloggar på min egna blogg så slutar blogg.se fungera ibland.. ska försöka fixa de och bli bättre på bloggningen här!

Idag i skolan ramlade jag på något konstigt vis inne på slöjden och landa på handen så det gör skit ont, den blev alldeles blå och svullen.. Gick till skolsköterskan och hon trodde jag fått en liten spricka så hon linda på något ''bandage'' och sen fick jag gå, hon sa att jag skulle avvakta och om det blev värre eller inte gick över skulle vi kolla upp det, så imorgon åker jag och mamma och kollar upp det. Hoppas jag inte har någon skada i handen för då får jag inte rida på 3 veckor??!?!?!??!?!? kommer ju dö...

Drog iaf upp till stallet idag en stund för jag orka inte va hemma. 
Nu ska jag väl ladda hem en film och kolla på sen sova! 

bjuder

btw, jag o bella svarar på frågestunden i video någon gång i veckan! kommer nog bli 2 delar, lr jag vet nt :D

Kommentarer

Heej! Skulle du vilja göra ett bloglovin byte med mig? :))

2012-01-30 21:32:28
foto - vardag - design - ung mamma till Klara http://klaraochjag.blogg.se/

Bloglovinbyte? :)

2012-02-13 20:36:15

Fin blogg också! :)

Ska vi följa varandra på bloglovin? :DD

2012-02-27 20:45:55
Annika - drömmen om 11 barn http://nilssonpettersson.blogg.se/

Jag är osäker på om jag skrev till dig för en stund sen eller inte, men jag tänkte fråga ang. bloglovinbyte. Vill du göra ett? I så fall är det bara lägga till mig, skriv sen en kommentar med vilket nummer du blev så lägger jag till dig jag också:)

2012-03-17 15:21:38
Victoria - Two Trollfaces http://twotrollfaces.blogg.se/

Bloglovinbyte? :)

2012-03-31 22:02:25

Hej! :) Hoppas allt är bra med dig :)

2012-04-04 10:33:40
- Swedish Source About Josh Hutcherson http://jhfansite.blogg.se/

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2012-04-23 11:06:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu