hihi, bella, again!

2012-01-26 00:27:20 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


hejhej, jag blev bara sååå sugen på att blogga! jag vet inte varför menmen :) 
jossa måste blogga för annars bloggar jag hela tiden å hon aldrig typ, men hon bloggar ju på sin egna också, jag vela bara blogga på den här så den blev uppdaterad ofta, mycke roligare med en blogg som uppdateras ofta än en som nästan aldrig uppdateras.. aja, nog om det.
nu är kl 12 och igår hade vi 74 unika, love u all!
happy mealet är slut, sjukt gott vare iaf! ;)
men nu sitter jag å funderar på om jag ska sova eller inte? heh...
vi har pratat om att ha en frågestund i helgen, vad tycker ni?
isf, så måste ni ställa måånga frågor, vi kommer svara på frågorna i videoblogg.
vet inte om vi lägger ut frågestunden imorgon eller hur vi gör, men det blir ngn gång den här veckan! :)
aja, bjuuuder

Kommentarer

Tjenare där snygging! Just nu har jag en veckans blogg tävling på bloggen. Kolla in och anmäl dig vetja! :') Direktlänk till inlägget --> http://lizzievargfrost.blogspot.com/2012/01/veckans-blogg-241-2012.html och så har jag en frågestund, kolla in! ---> http://lizzievargfrost.blogspot.com/2012/01/varfor-inte.html

2012-01-26 05:54:56

Följer dig nu! :)

2012-01-26 16:48:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu