hejhopp, bella här

2012-01-28 13:45:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


hejhej, igår var jag ju med emelie, bäääst.
jag tog kvart i 2 bussen t henne, så hoppade hon på också drog vi t gävle.
åt på donken haha, sen kom linnea så hon åt pommes å dipp när vi hade ätit klart, så då tog vi en glass, haha ja smala, sen drog vi och gick runt lite på stan, åkte hem t emelie, och linnea åkte hem.
jag och emelie satt och kollade på tv, typ americas funniest home videos, och nå mer!
aja, drog hem runt 11, somna på en gång ;)
så nu ska jag snart åka ner t stallet och rida ut på kasmir med ida!
sen kanske jag ska gå på tidningscupen, inte säker, men kanske! om emma tvingar med mig såå ;)
men hejdå!
jätte gammal bild på celine, emelie2, jag!

Kommentarer

Typ inge. Sovit, fotat osv :)

Sj?

2012-01-28 17:45:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu