kasmir, du är världsbäst.

2012-01-25 20:49:55 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


hejhej, bella igen!
träningen var hur rolig som helst, och det gick suuuuuper bra för mig!
det känns lite som om jag å josse kommer skriva om lika saker, eftersom vi rider i lika grupp på onsdagar, men då tänker ju inte jag skriva så mycket om det, men det gick verkligen super för mig exakt hela tiden!
så duktig min ponny är, och btw så blev jag foder på honom idag igen, blir väll ut på ngn dressyr tävling i mars!  hoppas det går bra iaf!
men iaf, just nu sitter jag å kollar på disney, haha älska
också väntar jag på att mamma ska komma hem för hon har vart i valbo, och då köpte hon även ett happy meal t mig, älskar happy meal! :D
2 sötbilder på sötponnyn sen i söndags, inte den bästa kvalitén men endå!

Kommentarer
Cornelia {Foto, häst, vardag] http://kindofscofiedl.blogg.se/

sv: Tack! :D ja, säg till när du följer mig! :) JAg ska stänga datan nu så jag svarar imorgon! :D

2012-01-25 21:05:41
karolina ståhlberg http://ponnybruttornas.blogg.se/

SV: tack detsamma, a visst! =)

2012-01-25 21:07:59

sv; säg till när du följer mig, så följer jag dig :)

2012-01-25 21:23:28

sv; Bara en liten fråga, Tävlade du (bella, eller visst är det du med den ljusa hästen på headern??;)) tävlade du i hofors i sommar??:)

2012-01-25 21:25:08

Vad är hon för ras?

2012-01-25 21:38:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu