Sorry for bad update!

2012-01-31 15:37:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


iPhone inlägg här! Men det är pga att jag inte kom in på blogg.se igår. Äckel. Ah jag orkar inte sätta på datorn så mobba mig inte för stavningen hehe ;) iaf, i skolan var jag fan as trött, jag somnade nästan.. Efter våran sista lektion, det va no så lyfte simon å Oskar mig å knuffade in mig i 6a's klassrum sen höll dom för så jag kom inte ut, också hade dom ju lektion där inne, liiite pinsamt! Haha ah ;) men eftersom vi har sämst uppdatering nu, men den kommer bli bättre nu när min iPhone funkar :) för då kan jag ju blogga överallt bara för jag har alltid med mig min mobil. Just nu sitter jag å kollar på O.C älska programmet <3 sen åker iaf jag ner t stallet å hopptränar Kasmir <3 så bloggar mera ikv, om det är på datorn eller inte det vet jag inte :) men vi ses!;)

Min fina kompis Bellis i 6ornas hus! :D


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu